Orion Prelude
A többjátékos FPS ORION kifejlesztése: Az előjátékot drámaiság, a játék címének több megváltoztatása és végső soron a projekt feltámadása okozta. Ez a játék korábban Orion: Dino Beatdown és Orion: Dino Horde néven volt ismert. Akkor, 2012-ben, hatalmas visszhangot kapott a kritikusoktól és a játékosoktól az összes olyan hiba és hibás játékmechanika miatt, amelyek mindkét verziót szinte lejátszhatatlanná tették. Gyors előrelépés 2015-re. Kiderült, hogy a fejlesztők tovább dolgoztak rajta, és több mint 60 frissítés után a játék nagyon él. A játékmechanikát átdolgozták, és a korábban jelentett problémákat megoldották. Új bőröket adtak hozzá karakterekhez, fegyverekhez és dinoszauruszokhoz. A játék nagymértékben kibővült, és most nyitott világú arénákat, egyjátékos kampányokat, offline játékra alkalmas robotokat, szövetkezetet, PvPvE-t és több mint 10 egyéb játékmódot tartalmaz (némelyikben dinoszauruszként is játszhat), valamint 1v1 ill. csapat párharcok, dinamikus időjárás és nappali ciklus, RPG-szerű karakterfejlődés, Steam Workshop támogatás és még sok más. Mindezt akkor, ha nevetségesen alacsony áron kínálják az eredeti játékért. Azok számára, akik már a kezdetektől szeretnék elérni a maximális szintet, a fejlesztők magasabb áron adták ki az Ultimate Edition kiadást. De az ORION: Prelude (ULTIMATE EDITION) néhány vásárlója elismerte, hogy magával ragadóbb, ha ezeket a szintemelkedéseket fokozatosan fekteti be saját idejébe és örömkönnyeibe.
ORION PRELUDE KAPCSOLÓDÓ JÁTÉKOK
Rendszerkövetelmények
OS:Windows Vista SP2 32-Bit
Processor:AMD Athlon X2 2.8GHZ / Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory:3 GB RAM
Graphics:256 MB Graphics Memory (SM3)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectX 9 Compatible